tisdag, augusti 01, 2006

bästa reseblogg

Travelaid har en omröstning där Sveriges bästa reseblogg ska koras. Jag är tydligen nominerad , smickrande. Så den som känner för det kan fram till 14/8 gå in och rösta här

På tal om bloggar så känns det trist att Japaneseviking la ner sin idag. Jag kommer verkligen att sakna honom och håller tummarna för att han snart ska vara tillbaka. Samtidigt förstår jag honom för jag känner hur mina egna bloggidéer tryter och att jag just nu har så mycket annat i huvudet att jag inte riktigt orkar tänka blogg. Kanske skulle jag ta in en praktikant på bloggen. Men jag ska fortsätta skriva så ofta eller så sällan jag vill och om vad jag vill.
Om 16 dagar åker jag till Sverige och äter saltlakrits och då blir huvudet garanterat fullt av nya idéer.

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag skulle just gå in här och säga "nämen hallå! du är nominerad! coooolt!". :)

3:34 em  
Blogger Östermalmsräven said...

Jag ska också hem till saltlakritsens land! jag är där i några dagar och hade tänkt svulla svennemat och moffa godis från den 16e till den 28e.

That'll be great!

7:08 fm  
Blogger Thérèse said...

Johanna - och du har röstat på mig ;) Nä då måste du inte , kul bara att vara nominerad och det var ju så många andra bra bloggar nominerade också

Nadia - tack

Räven - Åh då kommer du till Sverige en dag före mig , jag vet inte hur länge jag ska stanna , men äta mycket saltlakrits och svennemat ska jag också definitivt

11:32 fm  
Anonymous Anonym said...

Haha, ja, Thérèse, jag har "faktiskt" röstat på dig. ;)

1:21 em  
Blogger Thérèse said...

Johanna - tack :) Fast det känns tillräckligt bra att vara nominerad , behöver absolut inte vinna

1:37 em  
Anonymous Anonym said...

Nu har jag oxå röstat! Du ligger ju bra till.

1:39 em  
Blogger Thérèse said...

Mandi - tack !

11:09 em  
Anonymous Anonym said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you! fat fat woman http://www.down-blouse-9.info Cavalli her perfume roberto 2006 red chevrolet tuck http://www.saab-dealer.info Alexandria dentist va Twisstys hardcore Heather a. dinich baltimore sun sports Best web page host

4:41 em  

Skicka en kommentar

<< Home