fredag, juli 28, 2006

Uppdate 5 poster till så det blir en 100 lista om mig

Okey det verkar vara en 100 lista som ska göras så ni kan komplettera mina 95 saker om mig

96. En man har smekt mina fötter och hotat mig med ett automatvapen och velat "köpa kärlek" på ett nattåg i ett annat land långt borta , han fick nobben
97. Jag är 162 cm lång
98. Jag saknar quorn just nu , har inte ätit det på 9 månader (men bara 2 veckor och 6 dagar kvar nu tills jag kan vräka i mig hur mycket quorn jag vill)
99. Jag har fått en parasit i mig via vattnet i utlandet , det slog upp variga sår här och var på kroppen och jag kände mig jätteäcklig, och jag blev behandlad på infektionskliniken av folk som var klädda i nåt som likande rymddräkt men jag blev botade på mindre än 2 veckor
100. Jag skulle vilja göra en jorden runt segling eller iallfall segla över Atlanten , någon gång

Som sagt inte heller den här uppdateringen ger så mycket informaiton om mig och det finns säkert hur mycket som helst till att skriva. Ni får väl följa bloggen. Men jag försöker att vara lagom personlig på bloggen , mycket väljer jag att utelämna för det känns för privat.

7 Comments:

Blogger Anna Malaga said...

Therese - va, nobbade du? Jag hade helt klart tackat ja!

Nadia - jag hittade den i aftonbladet i morse ocksâ. Men jag tror inte att det räcker med att flytta till Danmark, man mâste vara dansk ocksâ. Danskarna har ofta en lite speciell attityd till livet, tycker jag. De oroar sig inte sâ mycket, gör som de vill och tar dagen lite som den kommer. Kanske kÄnner de sig mer tillfreds pga det?

12:09 em  
Blogger Thérèse said...

Nadia - inlägget finns här http://utrikes.blogspot.com/2006/07/vanuatu.html
I det lilla ö-landet Vanuatu i Stilla Havet är tydligen innevånarna lyckligast enligt en undersökning jag hittade

Anna - det var mindre än 20 kr den där militären ville erbjuda mig , han måste ha tyckt att jag såg billig ut ... haha

9:20 em  
Anonymous Anonym said...

kanske ahr någto med ölivet att göra, lyckan...

3:51 fm  
Anonymous Anonym said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

9:09 fm  
Anonymous Anonym said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

10:22 em  
Anonymous Anonym said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

5:06 fm  
Anonymous Anonym said...

This is very interesting site... cum face Windstar heater fan control is broken

3:07 fm  

Skicka en kommentar

<< Home