onsdag, juni 14, 2006

My inner European

Hittade den här testen hos Pistage

Your Inner European is French!

Smart and sophisticated.
You have the best of everything - at least, *you* think so.


Fast jag tycker inte att mina svar var särskilt franska. Men som den frankofil jag är blir jag aldrig ledsen att bli kallad fransk.

Det finns förresten en hel massa tester på den sidan så nu vet jag vilket husdjur jag ska ha , vilken julsång jag är , vilket sorts kaffe jag är, vilken sång jag ska strippa till , hur oamerikansk jag är och annat viktigt.

13 Comments:

Blogger Nejma said...

Och jag blev:

Your Inner European is Dutch!
Open minded and tolerant.
You're up for just about anything.

Jaha, ja det kanske stämmer... Jag är nog inte så himla noga och kan ta sedan dit jag kommer rätt bra. Jag borde kanske söka jobb på "Packat & klart" eller nått, jag tror jag skulle göra ett bra jobb. *s*

/Nejma

12:32 fm  
Blogger Thérèse said...

Jag tycker nog inte att det där med sofistikerad och att jag har det bästa av allt stämde.

Jobb på Packat och Klart vore verkligen en dröm. Tänk att få betalt för att resa.

12:49 fm  
Anonymous Anonym said...

Ha ha, jag blev också fransos. Min ålder blev 29 och min personlighet är en frappachino.

3:04 fm  
Anonymous Anonym said...

Vilket fusk att bli fransk! Jag var så koncentrerad på att INTE göra svaren förfranskade så att jag kanske inte svarade helt ärligt.... ;) Jag blev Dutch. Öh.

8:04 fm  
Blogger Thérèse said...

Niklas - haha jag antecknar...

Johanna - jag var helt övertygad om att jag skulle bli brittisk för jag tyckte mina kommentarer var mer brittiska än franska men jag är ganska nöjde med att bli frank ;)

8:22 fm  
Blogger becka said...

Jag ska genast göra detta test:-) Vad kul att du var inne och kommenterade min senaste text på "baraben". Jag kan meddela att Saga gjorde succé i laget och strålade av lycka och stolthet när hon spelade. Håll utkik efter Marieholm BoiK i framtidens idrottsblaskor;-) Förresten, har inte du ett ca två månader gammalt mail att svara på? Puss puss från Göteborg

8:45 fm  
Blogger becka said...

Jag var tydligen också fransk:-) Nu ska jag in och göra fler tester så att jag äntligen kan få reda på vem jag EGENTLIGEN är...

9:01 fm  
Anonymous Anonym said...

Your Inner European is Swedish!
Relaxed and peaceful.
You like to kick back and enjoy life.

9:45 fm  
Blogger becka said...

En rolig grej; jag gjorde testet "What eye-color should you have" Och testet kom fram till att jag borde ha gröna ögon, vilket jag faktiskt också har! Jag kan tyvärr inte sluta, har massa viktiga saker att göra idag, men nu sitter jag här och gör test efter test..

10:22 fm  
Blogger smultronpaj said...

en fantastiskt viktig sida.

4:10 em  
Blogger Thérèse said...

Becka - oj jag har verkligen varit slarvig med att maila inte bara dig utan andra kompisar. Kul att höra om Saga. Jag har en del att berätta om skolor och sånt här men jag tar det via mail. Jag har insett att jag bloggar för mycket och mailar för lite. Kan du inte lyda min uppmaning längre ner och ladda hem Skype så vi kan prata gratis via datorn. Funkar jätebra. Hoppas du ch familjen kommer hit någon gång ;) Kul att det löste sig för Saga. En del kommentarer om damfotboll på det du skrev var ju helt sanslösa

Pistache - javisst jag gjorde ett antal test igår efter att ha varit inne på din sida.

Virvla - jag ville också verkligen bli svensk speciellt nu i VM-tider

Smultronpaj - verkligen, kanske en av nätets viktigaste sidor

5:10 em  
Blogger Knaster said...

"Your Inner European is Russian! Mysterious and exotic.
You've got a great balance of danger and allure."

Vad hände nu då? Ryss!? Och är det verkligen europeiskt? :D

1:09 fm  
Blogger Thérèse said...

Cindy - ja fram till Uralbergen är det Europa. Moskva och Petersburg ligger i Europa. Ryssland är väl häftigt ? Skön sliten öststatscharm på vissa ställen.

8:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Home