måndag, juni 19, 2006

foto

Nu har jag varit modig och lagt ut ett foto på mig själv. Får se hur länge det varar. Jag kanske ångrar mig och lägger ut koalan Blinky Bill igen. Jag tycker egentligen inte om att synas och blir aldrig bra på kort , det här har jag dessutom tagit själv. Men jag tycker det är kul att se andra så jag väljer ett något suddigt foto där jag inte syns så bra. Och till er som känner mig , ja, jag har klippt av mycket hår , det slutar straxt ovanför axlarna nu. Jag har nästan alltid haft långt hår men i februari klippte jag av det på den spanska frisörens inrådan och jag är nöjd

24 Comments:

Blogger Knaster said...

Ajajaj! Nu kommer ditt ansikte garanterat att dyka upp påklistrat på nån porraktris! ;)

Trevligt att ses!

1:12 fm  
Blogger Thérèse said...

Cindy -hahaha har det hänt dig? Nu gör du mig så nojig att Blinky Bill snart är tillbaka. Men det är ju bra om du känner igen mig när jag vill ha gratis mackor och läsk i London;)

1:14 fm  
Blogger Knaster said...

Hehe, jag försöker ju bara skrämmas!

Would that be a Footlong, mam?

1:18 fm  
Blogger Thérèse said...

Cindy - äh det är inte så noga, det viktigaste är att du och jag går på någon kul pub sen ;) Du vet väl att du blir bjuden på tapas och dricka i Madrid när du har vägarna förbi ?

1:22 fm  
Blogger Knaster said...

Deal! *måååste till Madrid!*

2:03 fm  
Blogger Thérèse said...

Ja och jag är på väg till londres , kolla din sida!

2:16 fm  
Blogger Thérèse said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

2:19 fm  
Blogger Thérèse said...

Skulle vara trevligt att få en kommentar om hur trevligt det är att jag bjuder på ett foto av mig själv , hur gullig , trevlig, snäll jag ser ut... fast det är kanske bara önsketänkande jag blir påklistrad på någon porraktis istället. Nåja det kanske också ska ses som en komplimang för jag är långt ifrån någon porraktis

2:37 fm  
Blogger Me said...

Nu är du klistrad,...med Sailor Moon's underrede.

4:47 fm  
Anonymous Anonym said...

det lilla man kan se av dig ser ju jättebra ut! :) jag låg ute länge på min blogg men sade inget förrän jag hade tagit bort kortet *fniss* du var lite modigare än jag!

7:39 fm  
Blogger Thérèse said...

Japaneseviking - haha

Virvla - jag vill nog inte att man ska se så mycket mer än så här. Jag är som sagt en aning folkskygg och sen blir jag aldrig bra på kort, utan verkligen urdålig.

8:44 fm  
Blogger Thérèse said...

Virvla - det hade nog varit svårt att missa fotot här så det spelade ingen roll om jag sa nåt eller inte. Fortfarande känner jag mig inte helt säker på det blir kvar eller om BlinkyBill kommer tillbaka

9:07 fm  
Blogger Anna Malaga said...

Jag tycker att du är jättegulligt!
Har skickat en kopia till Bingo ;-)

9:36 fm  
Anonymous Anonym said...

Det är ett jättebra foto om man inte vill visa sig själv! Man ser lite, men inte för mycket eftersom det är suddigt.

9:53 fm  
Blogger Thérèse said...

Anna - hahaha , jag längtar redan efter en träff med Bingo

Johanna - min man sa att jag såg ut som ett spöke på kortet. Vet inte hur jag ska tolka det

9:55 fm  
Blogger becka said...

Fegis;-) Fast handen på hjärtat så har jag inte heller nåt foto bredvid min profil på baraben. Men det beror mest på att vi som skriver där skriver under alias och ingen av de ca femtio skribenterna använder sitt hela namn eller har bild på sig själv. Jag tycker iallafall att bilden var jävligt cool och lite mystisk.

1:31 em  
Blogger Thérèse said...

Becka - tack , jättekul att du kommenterar så mycket här. Jag har dålig koll på vilka kompisar som egentligen läser eftersom få kommenterar. Igår tog jag några bilder på mig själv och tänkte att jag kanske skulle lägga ut någon. Just på den här bilden höll jag nog inte kameran helt stilla. Det känns liteotäckt på något vis att ha sin bild på nätet.
Kram

1:43 em  
Blogger Knaster said...

*Lägger champagnen på kylning!*

3:02 em  
Blogger Thérèse said...

Cindy - det låter jättebra. Trots mitt vanliga svensson liv är champange en last jag har.

4:02 em  
Blogger Pumita said...

"Thérèse: min man sa att jag såg ut som ett spöke på kortet. Vet inte hur jag ska tolka det"

Män har en viss förmåga att uttrycka sig suddigt och kvinnor en viss förmåga att övertolka saker... Inte för att jag känner honom, men jag skulle tro att han menade just suddigheten. Om inte, så lever han farligt! Hehehe!

Bra kort, tycker jag.

8:05 em  
Blogger becka said...

Själv tycker jag att jag ser förjävlig ut i verkligheten men att jag blir väldigt bra på kort. Det är helt sant, men jag vet att de flesta brukar tycka att de blir sämre på kort än i verkligheten så jag är väl lite ovanlig med detta.

9:25 em  
Blogger Thérèse said...

Nadia - jag har en tendens att alltid blunda , göra någon konstig min eller anat. Alla runt omkring ser hur bra ut som helst men jag ser hemsk ut. Gillar inte att se mig själv på kort heller. Jag är verkligen motsats till "fotogenique"

Becka - Det låter ovanligt men bra om man ska svara på kontaktannonser med ett foto... Jag kan intyga att du inte ser förjävlig ut i verkligheten , tvärtom ;)

9:39 em  
Blogger Thérèse said...

Nadia - tack , men det är väl ganska ofta så att många fotomodeller ser rätt alldagliga ut men blir bra på bild. Becka är iallfall jättesöt i verkligheten det kan jag intyga.
Jag tänkte faktiskt ta en likande bild som din , på ett öga eller båda ögonen eller nåt. Men nu ser man hela ansiktet även om det är lite skönt suddigt så jag slipper synas för mycket

10:05 em  
Blogger becka said...

Thérèse>> Tack:-)Jag tycker som sagt att din bild är jävligt cool, det är mer spännande att bara få en glimt och försöka gissa resten (fast nu vet ju jag redan hur du ser ut sötnos) Puss

10:17 em  

Skicka en kommentar

<< Home