lördag, juni 17, 2006

en meter porr

För några dagar sen skrev jag om en flickfotograf som jag tyckte verkade vara ett pervo. Döm om min förvåning närdet visade sig att alla verkade känna till mannen i fråga. Nu har min bloggkompis Mandi varit "snäll" och lagt ut en bild på killen på sin sida. Ni som inte har sett honom , surfa dit. Jag får rysningar. Måste vara ett äkta pervo. Nu känns ju det där med FLICKfotograf ännu obehagligare.

Ska väl erkänna att min erfarenhet av pervon är ganska begränsad. Det närmaste jag kan komma är kanske en historia om en kille i Uppsala. När jag pluggade i Uppsala kände jag ytters vagt en kille som satt i sitt studentrum och deppade över att studierna gick åt helvete , att han trots stora inte lyckades hitta någon tjej och att han inte lyckades läsa Karl Marxs Kapitalet på tyska. Han samlade på porrtidningar som han staplade i en hög mot väggen när han inte "använde" dom. På väggen hade han klistrat fast ett måttband och målet var en meter porr. När han hade lyckats få ihop en meter porr kom hans bror på besök. Han tyckte att det här med en meter porr var så sjukt att han kastade alla porrtidningarna. Killen blev ju förstås knäckt och berättade för tvivlat för alla vad hans brorsa gjort.

Jag kände den här killen väldigt vagt via andra kompisar och egentligen var han väl inget pervo. Alla som har porr hemma är faktiskt inte pervon. Men det här med en meter porr känns lite skumt. Men vad vet jag det kanske är vanligt att mäta sina porrsamlingar i meter. Fast egentligen är det nog mera kufiskt än perverst. Kufar är något som jag har stor erfarenhet jag har till och med kuf-händer enligt en kompis.

10 Comments:

Blogger Cliff Hanger said...

Haha... "En meter porr" - klart sjukt! Det fick mig att tänka på Mikebikes gamla inlägg om "en meter öl". Kolla här:
http://bloggfrossa.blogspot.com/2005/12/en-meter-l.html

1:24 fm  
Blogger Thérèse said...

El Mango - jag har läst det , jag har följt Mike Bike från början. Han fick mig att tänka på att jag skulle börja blogga och när en kompis några dagar innan flytten föreslog det och Aftonbladet hade en veckans bloggare som bodde i utlandet så var det kört. Så jag kan skylla på henne och Mikeike i en skön kombo. Jag har berättat för honom att han delvis fick mig att börja blogga.

1:28 fm  
Blogger becka said...

Shit, hur har jag lyckats missa denna sjuka text! Jag var faktiskt på fest hos en ännu sjukare kille en gång, rätt äckligt. Han gick i mysbrallor och bakåtslickat hår, hade porrfilmer från golv till tak, tv;n på hela tiden med porrfilmer, penisatrapper överallt och en stor flaska med en mjölkig vätska i som det stod "Svensk säd" på.

9:44 em  
Blogger Thérèse said...

Becka - shit vilken fixerad kille. En tjej jag kände i Uppsala råkade ut för en sjuk sak , en killkompis till henne som bodde i en mindre stad mellan Stockholm och Uppsala hade varit ute och festat i Uppsala. Eftersom det inte gck bussar hem på natten skulle han sova hos henne. Väl där så blev han lite "fyllkåt" och försökte börja kela med henne men hon var helt ointresserad och avvisande. Han var ju en vanlig trevlig kille och ingen våldtäktsman så han bestämde sig för att runka instället och ha la satsen i hennes grammofonskivspelare. Han lyfte på den där gummiplattan grammofonskivorna ligger på och sprutade ner i spelaren. Hon fick lämna in den på rengörning...

9:57 em  
Blogger becka said...

Nä men är det sant! fy fan vad sjukt! Något av det knäppaste jag hört, och då har jag ändå hört- och sett- mycket i mina dagar.

10:07 em  
Blogger Thérèse said...

Becka - jäpp , sant. Det var en gammal klasskompis till mig som råkade utför det där och jag tror absolut inte hon ljög ihop historien. Förresten är den väl för otrolig för att någon skulle hitta på något sånt.
Varför finns det så få kvinnliga pervon och så många manliga pervon?

10:28 em  
Anonymous Anonym said...

hahahha är det bara jag som börjar se en tydlig röd tråd i dina inlägg nuförtiden... ;)

11:04 em  
Blogger Thérèse said...

Virvla - nu får du förklara dig? Vaddå röd tråd?

11:24 em  
Blogger Cliff Hanger said...

Sex och porr är det förstås som Virvla menar. Pervo! (som Argaste brukar kalla Virvla).

Mikebike är också till stor del skyldig till att jag började blogga.

3:13 fm  
Blogger Thérèse said...

El Mango - haha skulle jag vara ett pervo? Jag sitter här och klappar min meter porr nu....

8:50 fm  

Skicka en kommentar

<< Home