torsdag, april 20, 2006

Efterlysning: Svensk affär!

Jag har hört rykten att det ska finnas en svensk affär någonstans i centrala Madrid. Jag har inte hittat något när jag har googlat eller i telefonkatalogen.
Visserligen klarar jag mig utmärkt utan knäckebröd och filmjölk. Skulle jag vilja ha svenska varor finns IKEAs Tienda Sueca. Men där har dom inte saltlakrits. Som är det enda svenska jag verkligen saknar här.

Jag vet att en hel del som känner till Madrid och Spanien läser här ibland så jag försöker med en efterlysning.
Jag tänker alltså på en livsmedelsaffär inte restaurangen Collage som har svensk mat för den känner jag redan till.

Om någon vet skriv en kommentar eller maila mig. Mitt e-mail finns om ni går in på view my complete profile under koalan Blinky Bill i högra hörnet. Orkar ni inte så är det så är det: theresesundqvist@yahoo.com

1 Comments:

Blogger Lugnetetc said...

Mmm kan endast tipsa om "affären" i paris... har även en hemsida (men de kanske vet var deras kollegor i Madrid håller hus?)...

7:46 em  

Skicka en kommentar

<< Home