tisdag, juli 11, 2006

utmaning

Jag fick en listutmaning av Trulsa Det tog lite tid men nu har jag äntligen svarat.

Fem saker i min frys

1. bröd
2. isbitar
3. en flaska absolut vodka
4. räkor till maken
5. kött till barnen

Fem saker i min garderob

1. klänningar
2. byxor
3. tröjor
4. korg med smutstvätt
5. stor ryggsäck

Fem saker i min bil jag har inte sett min bil sen november då jag flyttade till Madrid. Den står hemma hos mina föräldrar och jag har nog tömt den på det mesta men det som brukar finnas är

1. kartor
2. solglasögon , ett måste ibland när man kör
3. cd-skivor
4. bälteskudde till 4-åringen
5. varningstriangel

Fem saker i min handväska

1. plånbok
2. nycklar
3. mobiltelefon
4. spegel
5. kalender

Jag langar det här vidare till den som känner sig manad. Jag har sett att det verkar ha gått runt på dom flesta bloggar.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

3:55 fm  
Anonymous Anonym said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

5:21 em  
Anonymous Anonym said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

3:25 fm  

Skicka en kommentar

<< Home