lördag, juni 24, 2006

midsommar i utlandet

Det blev faktiskt en riktigt lyckad midsommar i utlandet för mig. Maken åkte till IKEA och handlade sill , lax , köttbullar, knäckebröd , Kalles kaviar och annat , det blev till och med några burkar Norrlands Guld. För att känna mig extra midsommarfin satte jag på mig en vit klänning. På kvällen kom min bloggkompis Mandimoon och åt svenska läckerheter med oss. Vi hade sen supermysig kväll och pratade mycket om Göteborg. Jag är inte göteborgare men jag har bott där i 10 år och mina barn är födda där och jag tycker väldigt mycket om stan. Blev nästan smått avundsjuk på Mandi som ska vara i Göteborg hela sommaren. Så tusen tack för en trevlig kväll Mandi!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tack detsamma!

9:27 em  
Blogger Thérèse said...

Mandi - kul , hoppas vi lyckas klämma in en fika eller ett dopp i poolen eller nåt innan du lämnar stan. Nästa gång vi ses blir det ju grisfest hos Gris-Antonio

12:54 fm  

Skicka en kommentar

<< Home