måndag, februari 20, 2006

Metro

En läsare gjorde mig uppmärksam på att jag nämns i dagens Metro. Jag var in och kikade på nätet och visst på sidan 18 finns min blogg omnämnd tillsammans med Nekomata och Shanghaiexpat och Älskade Beijing
Alla roliga och intressanta bloggar som jag gärna läser och har länkat på min sida
Det är en stor intervjuv med Ulrika som skriver Älskade Beijing och vi andra nämns bara.
Jag hade ingen aning om det. Däremot vet jag att jag skulle bli omskriven i Göteborgsposten. Har till och med fått en tröja av GP för det men jag vet inte om min blogg kommit med i tidningen än. Jag har kikat på nätet men där har den inte funnits. Kanske kommer den bara i papperstidningen.
Så speciellt välkomna till alla som hittar hit via Metro. Kul att få fler och nya läsare

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

tack tack..ska bli intressant o följa din blogg!

2:25 em  
Anonymous Anonym said...

Oj vad kul! Jag hade ingen aning om att vi var med heller så det var en rolig överraskning att läsa om det här.

Tur att man kan ladda ner dagens metro på nätet, det vore ju trist att inte ens ha sett sina sina 15 minuter i rampdjuset med egna ögon :)

2:57 em  
Blogger Cliff Hanger said...

Jag hajade till i morse i tunnelbanan när jag slöbläddrade i Metro och fick se Ulrika och dig på sidan 18. Kul! :-)

4:42 em  
Blogger Unknown said...

Ha ha, jag är såååå generad. Nu kan jag verkligen inte gömma bloggen för mamma. Du då?

5:21 em  
Blogger Thérèse said...

Ulrika - Jag vet inte. Dom (mamma och pappa) vet att jag bloggar men jag tror inta att dom läser. Hoppas inte iallfall. Eftersom båda åker bil till sin jobb vet jag inte om dom läser Metro, hoppas inte...;)

5:39 em  
Anonymous Anonym said...

Jag har hittat hit på annat sätt men säger hej ändå! ; )

6:26 em  
Blogger Brazilian Linda said...

Hejsan! Roligt att läsa din blogg.

Har du kikat in på www.alltforforaldrar.se och deras snack utlandsföräldrar nångång? vi är ett glatt gäng som håller till där, ju fler desto bättre :)

Ate logo! Ciao!

6:50 em  
Blogger Thérèse said...

Brazilian Linda - Tack för tipset. Det hade jag ingen aing om. Ska kika där. Bra blogg du har, mangorecptet verkade rysligt gott.

6:57 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis!
Och en helt annan sak - läs Freds svar på min fråga http://parisbarnen.blogs.se/2006/01/26/p506884
vet inte om hon svarat dig också, men hon ger ett verkligt uttömmande svar. Men jag vet inte om jag blev klokare :-)

10:27 fm  
Blogger Thérèse said...

Tolken - vilken bra svar. Känns nog som om Frankrike skulle vara i behov av en dureform... Eftersom jag bara varit i Frankrike som tursit och inte talar jättebra franska har jag aldrig vågat dua någon på franska. Men jag har också hört att det har mycket med klass att göra som Fred skriver

12:03 em  

Skicka en kommentar

<< Home