söndag, januari 07, 2007

Sant eller falskt?

Hej!

Jag har av Therese fått den stora äran att få gästblogga! De av er som läser Thereses utmärkta blogg känner mig som Niklas (Fd Hans Ångest).

Neden följer fem påståenden, varav ett är falskt - gissa vilket!

Jag har:

1. - agerat på Dramaten, stora scenen.

2. - har olagligen, mitt i natten, vandrat tvärs igenom en välbevakad svensk flygvapenbas.

3. - varit vegetarian i tio år.

4. - aldrig tyckt om Quorn.

5. - varit medvetslös i tio minuter.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

HAHAHA!
Vad har du gjort på Stora scenen? Styckatkött, eller?
OK, hursomhelst... nr. 3 ska bort.
Be Thérèse skriva en egen lista också. ;)

6:30 em  
Anonymous Anonym said...

Jag tror att nummer ett, om Dramatens scen, är falsk. Gud vad kul det är att så många gör den här listan, finns väl ingen som gått runt på så många bloggar samtidigt som denna! jag är inne och gissar på allihop:-)

8:14 em  
Blogger Thérèse said...

Pumans dotter och Becka - jag ska skriva en egen. Har varit riktigt dålig på att blogga och läsa bloggar på sista tiden. Får lite idétorka då och då. Tyckte det var en bra idé att låta någon annan skriva. Eftersom jag vet svaret tänker jag inte gissa. Inte heller tänker jag tala om det utan det får Niklas (fd Hans Ångest) göra nr han tycker att tillräckligt många gissningar har kommit in.

9:06 em  
Blogger Anna Malaga said...

Men hej Niklas! Jag vet ju att ett av pâstâendena är rätt, eftersom du själv har berättat det (jag har hästminne)
Jag röstar pâ de tio minuternas medvetslöshet - det mâste ha varit mycket längre.... Gott Nytt Âr pâ dig!

9:15 em  
Anonymous Anonym said...

Det här var ju för lätt, Niklas, eller så har du ljugit! Trean måste ju vara falsk, du om nån kan aldrig ha varit vegetarian. Eller också så har du det och vill bara förtränga det, och då tror jag faktiskt fyran är falsk, för ingen kan ogilla qourn - inte ens du! :)

11:16 em  

Skicka en kommentar

<< Home