fredag, augusti 11, 2006

födelsedag och 40000

Idag är det en speciell dag. Båda mina barn fyller år. Dom är födda på samma dag men med sex års mellanrum. Så dottern fyller fem och sonen elva. Lägenheten är full av ballonger , dom har fått presenter , vi har ätit tårta , dom har fått välja mat , vi har badat i poolen och haft en allmänt lugn , skön och mysig dag. Några barn i huset som dom brukar leka med har också kommit in och gratulerat.

Såg också till min stora glädje att räknaren som jag installerade på bloggen 1 maj har passerat 40000 besökare. Det är så otroligt roligt att skriva och bli läst och få kommentarer. Tack och stor kram till alla ni som läser och kommenterar. Sprid gärna bloggen vidare till vänner och bekanta ni tror skulle gilla den.

17 Comments:

Blogger Knaster said...

Grattis barnen!!!

7:43 em  
Blogger Thérèse said...

Cindy - tack säger barnen

Nadia - tack , ja det är lite speciellt , folk brukar reagera på det.

9:00 em  
Blogger Anna Malaga said...

Grattis till bloggen!!!
Vad kul med barnen, hade du samma bf pâ bâda, eller det bara blev sâ? Vad tycker de själva om att fira pâ samma dag?

9:29 em  
Blogger Pumita said...

Grattis grattis! :)
Vad skojigt med samma födelsedag på barnen! Eller jag vet inte om barnen tycker det nu, men de uppskattar det säkert när de blir äldre. Jag känner ingen som har det, men däremot är jag född samma dag som min svåger och min syster (hans fru alltså) är född samma dag som hans syster.

Nu är det bara 10' kvar till jämna 50'! ;D

10:15 em  
Blogger Thérèse said...

Anna - det bara blev så , var verkligen inte planerat men dom har samma pappa.

Pumans dotter - jag tror dom tcker det är ganska kul nu också , dom vet ju inte om nåt annat. Dom lär inte glömma varandras födelsedagar iallfall. Grattis i förskott till jämna 50!

11:33 em  
Blogger Pumita said...

Ha ha, nu tror jag du missförstod mig! Jag fyller inte jämnt (och framför allt inte 50!), tänkte bara på dina bloggbesökare! :)

menade 10' = 10 000
och 50' = 50 000

12:38 fm  
Blogger Thérèse said...

Pumans dotter - haha ursäkta , ja bara 10000 kvar till 50000. Om jag fortsätter blogga men just nu har jag inga planer på att lägga av

12:40 fm  
Blogger Pumita said...

Det är ingen fara! Jag tror att många, även jag, skulle bli väldigt ledsna om du slutade!

1:02 fm  
Blogger Thérèse said...

Pumans dotter - jag ska absolut inte sluta blogga oavsett om jag bor i Sverige eller Spanien. Men har jag inga idéer skriver jag inget , har jag idéer kan jag skriva hur många inlägg som helst på en dag.

3:06 fm  
Blogger Anna Malaga said...

Hihi - och jag menade om du hade samma beräknade födelsedagar och inte samma pappa :-)
Du fâr gärna ha hur mânga pappor du vill. Jag hoppas ocksâ att du fortsätter blogga.

10:38 fm  
Blogger Thérèse said...

Anna - hihi , jag var ganska trött när jag skrev svar och är van att folk frågar om barnen har samma pappa eftersom det är 6 år mellan dom. Nej det var inte beräknat , ytterst slupmässigt

2:29 em  
Anonymous Anonym said...

Vad roligt att båda fyller på samma dag! Trevlig present för sonen när han fick en lillasyster i sexårspresent. ;)

4:13 em  
Blogger becka said...

Ja det måste verkligen vara ett maigiskt datum för dig! Grattis-krama båda kidsen från mig och ungarna:-)

10:10 em  
Blogger Thérèse said...

Johanna - ja det tyckte han

Becka - tack , ja visst är det ett magiskt datum

11:26 em  
Blogger Cliff Hanger said...

Grattis grattis!

7:36 em  
Blogger Thérèse said...

cliff hanger - tack , tack !

10:47 em  
Anonymous Anonym said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it Hyperhydrosis tumescent liposuction Graphic design portfolio website web design incorporating green cards Cash advance north dakota cash advance north dakot Radar detector at discount prices Virgin wireless cell phone discount meridia term finder insurance Fax and routing Wholesale internal frame backpacks defense attorney antidepressants Body kits for 2005 kia spectra Ministry article of incorporation fishing gifts http://www.home-based-business-6.info Credit card merchant account credit card processing merc

10:21 fm  

Skicka en kommentar

<< Home