fredag, juli 21, 2006

30000

Idag passerade min räknare som jag installerade 1 maj 30000 besökare. Visserligen inte unika besökare men det känns kul iallafall. Som jag har skrivit förut så trodde jag aldrig det skulle vara så roligt att skriva och bli läst. Tack alla ni som läser och kommenterar. Sprid gärna bloggen vidare till alla ni känner.

Jag kan meddela att ingen resebyrå har nappat på mitt förslag än ... inte heller har Hedvalls hört av sig angående parmiddag däremot verkar jag kunna få gå på en i London. Problemet är att jag överväger visserligen en Londontripp men troligen åker jag ensam eller med en tjejkompis.

Eftersom jag har fått höra att jag har varit dålig på att uppdatera tänkte jag rekommendera 3 andra bloggfavoriter (alla mina länkar plus en del andra är givetvis favoriter) som ni bör läsa oavsett om jag uppdaterar eller inte. Alla tre verkar vara supergoa tjejer med mycket humor och dom skriver bra och intressant och är duktiga på att lägga in foton.

Cocotte som bor i Frankrike och just nu behöver hjälp med sina dataproblem. Hennes blogg är mysig och rolig , ett måste varje dag.

Epicentre som skrivs av Cindy i London. Helt otroligt bra , också ett dagligt måste. Tyvärr gillar hon inte Frankrike lika mycket som jag gör.

Barajagjohanna skriver en rolig och välskriven blogg och hon delar dessutom min frankofili. Från och med i höst ska hon blogga från Frankrike.

Jag skulle kunna skriva mer om dom här tjejerna men ni får själva surfa dit och läsa.

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Shit vad roligt att bli omnämnd på DET sättet! Tack för komplimangen dessutom. :)

Just nu åskar det inte längre så jag vågar surfa igen, haha (se mitt senaste inlägg...)! Dags att läsa dina senaste inlägg med andra ord. ;)

10:02 em  
Blogger Thérèse said...

Johanna - jag menar varje ord och hade kunnat skriva hur mycket bra som helst till ;)

12:17 fm  
Anonymous Anonym said...

bloggfest bloggfest hela dan..typ. när kommer du hit?

12:33 fm  
Blogger Thérèse said...

Virvla - 18 augusti är jag i stan ;)

12:34 fm  
Blogger Knaster said...

Du får ta med dig Mållgan, så kan vi alla sitta och fnittra efter ett par glas champagne åt hans fantastiska historier! ;)

1:08 fm  
Blogger Thérèse said...

Cindy - hihi klart jagtar med Mållgan

11:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Tack för komplimangerna. Jag gillar din blogg också. Är här stup i kvarten och kikar.
Mina datorproblem kvarstår. Det verkar lukta formatering. Jag håller på att flytta över "Mina dokument". Bara 118 minuter kvar. Snart klart...

11:17 fm  
Blogger Thérèse said...

Cocotte - detamma , jag är inne hos dig och kikar flera gånger om dagen. Lycka till med datorn. Jag önskar jag kunde hjälpa dig men jag är verkligen inget datageni

12:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home