tisdag, mars 14, 2006

jag ar snart tillbaka

Jag ar inte tillbaka pa riktigt an men eftersom det ligger ett internetcafé i mitt kvarter sa tankte jag skriva lite. Vad kul att sa manga laser och att jag fatt sa manga kommentarer fast jag har varit borta. Vi trivs jattebra, bade lagenheten och omradet ar verkligen toppen. Men telefonia ar segt. Inom 20 dagar ska vi ha fast telefon och internet. En kompis fick det pa en vecka en annan fick vanta en dryg manad.
Makens februarilon kommer iallfall in pa kontot i morgon. Skulle ha kommit 28 februari
Spanien ar mysigt och trevlig pa manga satt ,men det har med att alllt ska ta san tid ar minst sagt storande.
Lagenheten ar verkligen i 70-tals stil sa maken trivs naturligtvis
Hoppas ni kan lasa utan besvar det jag skriver pa spanskt tangentbord

2 Comments:

Blogger Krokofanten said...

Vilken tur att du är tillbaka, jag höll på att surna till rejält utan din blogg att läsa...

12:04 em  
Blogger Patricia said...

Tack å lov för internet-café så att du kan skriva!!! ;)

8:19 em  

Skicka en kommentar

<< Home